Sunday, October 10, 2010

niE akibAt kal0 cintA mati......

Bila CINTA kini tak lg bermakna...

yG ku rasa kini..hanya lah nestapha...

di TINGGAL kan CINTA masa lalu....



dulu kau tawar kan MANIS nya JANJI mu..

y ku sebut itu di setiap d0a ku....

hingga engkau PERGI tinggal kan ku...

hilang nya menCINTA mu...

menusuk jantungku...

hingga ku memilih....CINTA y fana....

perginya dirimu...

mer0bek jantung ku,....

hingga ku terjatuh....

dlam harapan.....





cinta memang begitu indah..

kadang kala bhagia..kdg kala derita...

cinta aku pada nya tak penah pudar...

sehingga ku sanggup cedera kan diri aku sendri.....

mmmm..b0d0h kan aq?slah aku?





luka di jari mmg nampak berdarah....

tp luka di hati siapa y tahu????

kini aku menderita....

id0p y tanpa ketawa atw senyuman lagi........

hampir setiap mlam aq terjaga dr td0 teringat kan nye....

ape harus aq buat?mampu kah aq tr0s kan hidup ku tanpa nya......

ya TUHAN ku...ku meminta agr kau smpai kan slam rindu ku pada hati nya.....

aku tak mampu lg.....

4 comments: